user

تیم تولید محتوا آمازون ابزار در

دسته ابزار دقیقدسته برند ابزار دقیق

آشنایی با ترانسمیترهای برند Wika + روش خرید

4 ماه قبل
like 12
like 0 نظر
ویکا-آشنایی با ترانسمیترهای Wika

ترانسمیترهای برند Wika، یکی از پیشروان در زمینه اندازه‌گیری و تبدیل پارامترهای فیزیکی مانند فشار، دما و رطوبت هستند. این ترانسمیترها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی، دقت بالا، پایداری برجسته و قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می‌دهند. آنها به‌عنوان رابط بین سنسورها و سیستم‌های کنترل و نمایش استفاده می‌شوند و سیگنال‌های ورودی را به فرمت مناسب برای استفاده در سیستم‌های کنترلی تبدیل و انتقال می‌دهند.

انواع ترانسمیترهای برند Wika

معرفی ترانسمیتر فشار ویکا مدل A-10

ترانسمیتر فشار‌WIKA A-10 ، یک ترانسمیتر دقیق و باکیفیت است که برای اندازه‌گیری فشار در برنامه‌های صنعتی طراحی و ساخته شده‌است. این ترانسمیتر دارای طراحی محکمی است که در برابر لرزش، شوک، تغییرات دما، تداخلات الکترومغناطیسی و شرایط محیطی سخت که در برنامه‌های صنعتی معمول هستند، مقاومت می‌کند. عملکرد و اعتمادپذیری A-10 به دلیل استفاده از سلول اندازه‌گیری جوش بهبود می‌یابد و نیازی به استفاده از مواد نرم‌کننده ندارد که ممکن است در طول زمان خراب شوند. کاربردهای اصلی این ترانسمیتر شامل کنترل و اتوماسیون فرآیندها، هیدرولیک، نیوماتیک و کنترل ماشین‌ها است.

معرفی ترانسمیتر فشار ویکا مدل A-10 - آشنایی با ترانسمیترهای Wika

معرفی ترانسمیتر فشار ویکا مدل LH-10

ترانسمیتر فشار WIKA LH-10‌، یک ابزار با کارایی بالا است که برای عملکرد قابل اعتماد در انواع مختلفی از برنامه‌های اندازه‌گیری سطح طراحی شده‌است. این دستگاه به ویژه برای اندازه‌گیری سطح در تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، چاه‌، مخازن نگهدارنده، سلول‌های مرطوب و رودخانه‌ها بسیار مناسب است. این ابزار در محدوده‌های 0-50 اینچ H2O تا 0-400 اینچ H2O یا 0-5 پی‌اس‌آی تا 0-400 پی‌اس‌آی در دسترس است. بدنه مقاوم استیل ضد زنگ این دستگاه با رتبه IP 68 برای غرق‌شدن دائمی ارزیابی شده‌است. ترانسمیتر فشار WIKA LH-10 با گزینه خروجی 4 تا 20 میلی‌آمپر (2 سیم)، 0 تا 20 میلی‌آمپر (3 سیم)، 0 تا 10 ولت (3 سیم)، 0 تا 5 ولت (3 سیم) یا 0.5 تا 2.5 ولت (3 سیم) در دسترس است.

معرفی ترانسمیتر فشار WIKA مدل S-20

این نوع ترانسمیتر فشار، یک راه حل مناسب برای مشتریان با نیازهای عملکردی بالا در بسیاری از برنامه‌های صنعتی است. ترانسمیتر فشار WIKA S-20 محدوده‌های اندازه‌گیری پیوسته از خلاء تا 10،000 پی‌اس‌آی را در تمام واحدهای مهندسی ارائه می‌دهد. این محدوده‌های اندازه‌گیری می‌توانند با تقریباً هر سیگنال خروجی استاندارد صنعتی، اتصالات فرآیند بین‌المللی متداول و انواع مختلف اتصالات الکتریکی ترکیب شوند. این ترانسمیتر با شرایط محیطی نامساعدی مانند دماهای بسیار پایین در فضای باز، شوک و لرزش‌های شدید سازگاری دارد.

معرفی ترانسمیتر فشار WIKA مدل N-10 and N-11

ترانسمیترهای فشار WIKA N-10 و N-11 به طور خاص برای استفاده در سیستم‌های فشار گازی طراحی شده‌اند و دارای طراحی محکم و محافظت در برابر نفوذ هستند. این ترانسمیترها برای محیط‌های خطرناک مناسب هستند. آن‌ها بسیار قوی بوده و تحمل ضربه‌های فشاری، لرزش و نفوذ رطوبت را دارند. ترانسمیتر N-10 دارای اتصال فرآیند NPT با یک سلول اندازه‌گیری کاملاً جوش داده شده از جنس استیل ضد زنگ است، در حالی که N-11 دارای یک دیافراگم صاف و غیرمسدود است. این فناوری‌ها برای استفاده در سیالات لجنی یا حاوی ذرات جزئی که می‌تواند پورت فشار نسخه استاندارد NPT را مسدود کند، طراحی شده‌است.

انواع ترانسمیترهای فشار wika

معرفی ترانسمیتر فشار ویکا مدل LH-10

روش خرید تجهیزات ابزار دقیق برند WIKA

مشاهده محصول، استعلام قیمت و خرید تجهیزات برند WIKA در وبسایت آمازون ابزار

تیم متخصص ما همه روزه به‌منظور پاسخگویی و پشتیبانی در دسترس بوده و آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد ابزار دقیق: تجهیزات + نکات کاربردی

A.A

مولف:

مریم فروزان

ژانویه ۲, ۲۰۲۴

تازه ترین ها

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها